Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Chevrolet Tacuma képes leírás - Chevrolet.tlap.hu
részletek »

Chevrolet Tacuma - Chevrolet.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: chevrolet.tlap.hu » Chevrolet Tacuma
Keresés
Találatok száma - 5 db
Daewoo Tacuma 1.6 SX teszt

Daewoo Tacuma 1.6 SX teszt

A közepes MPV (multi purpose vehicle) kategória a sokat akaró embereknek készült, akik egyedül, nagycsaláddal, sok cuccal, sportosan, minden terepen, keveset fogyasztva akarnak közlekedni. A Daewoo első egyterűjét a kompakt egyterűek és a középkategóriás kocsik közé próbálta bepréselni. Több kategóriatársa hét ülést tartalmaz, bánatomra a Tacuma csak ötöt. Azért bánatomra, mert eredetileg hatan indultunk volna hosszabb vidéki útra, de végül csupán három társammal és sok csomaggal vágtam neki az expedíciónak, amihez így már ideális választásnak tűnt az egyterű Daewoo. A Tacuma szó afrikai eredetű, jelentése gondtalan, szerencsés, boldog élet. Csodás, akkor nézzük mennyire illik mindez az autóhoz. A Tacuma nem egy egetverő szépség, de szerintem egész tűrhető lett a Pininfarina alkotta design, kategóriatársai közül nekem a Multiplánál, a Picassonál és a Zafiránál is jobban tetszik. Bár látszik, hogy jó négy évvel ezelőtt tervezték, de oldalról a gömbölyded, íves formák egész dekoratívvá és kedvessé teszik. Hátulról sem néz ki rosszul, a két felső sarokba felpakolt lámpáival. Talán előröl a legkevésbé szép, innen nézve valahogy olyan semmilyen, mint egy gnú a végtelen szürke gnú-csapa

Tacuma fórum

Tacuma fórum

Sziasztok! A Tacumát azért ne hasonlítsuk már össze a Corsával! Én is elfogult vagyok az Aprilia robogómmal, de mégsem mondom, hogy jobb, mint egy Corsa... Egy mini méretű városi szaladgáló (Corsa) sosem lehet vetélytársa a kiemelkedően nagy belső terű családi autóval. Persze lehet vitatkozni minőségről, hagyományról, megbízhatóságról. A márkahűség is befolyásolhatja véleményünket, de még inkább a sznobéria... leginkább azok fikázzák a tacumát és távol-keleti társait, akik még sosem használtak ilyen autókat. Nekem a Tacuma kb. a 6-7. újonnan vásárolt autóm (volt VW, Seat, Mitsubishi, Opel, Suzuki, Renault stb.), ezek között sok megbízható autó volt, de a Tacuma öregedett meg legjobban nálam. Most 3 év 3 hónapos, 61000 Km, és teljesen rendeben van vele minden. Persze tudom, hogy a márka elszánt ellenzőit most semmiről sem győztem meg, de nem is volt célom, nem kereskedő vagyok :-) Nyáron akart egy cimborám ilyent venni, mert nagy, rengeteg cucc van benne ennyi pénzért. Belülről nekem jobben tetszik, mint kívülről. Érezhető a Chevrolet vigyázó tekintete (belső tér). Kíváncsi lennék rá, de végül a cimbora se ezt választotta. Épp a csere Merivával voltam nála és azon nyomban lecsapot

Tacuma gumi és felni adatok - Gumikontakt

Tacuma gumi és felni adatok - Gumikontakt

Gumikontak-Online pontos megbízható adat forrás Chevrolet Tacuma autók gumiabroncs és felni méreteit illetően. Könnyen kezelhető kereső felülettel, és más modellek adataival is. Nagy segítség lehet gumi felni kereséhez! Könnyen értelemezhető, gyártási év és kivitel alapjn történő keresés. Pontos gumiabroncs méretekkel. Minden gyárilag kiadott méret is szerepel. A felni kódja alapján a váltóméret számolós gombra kattintva azonnal visszafejti, hogy milyen pontos paraméterekkel rendelkezik az adott keréktárcsa. A válótméret számolók könnyedén megadják, hogy

Tacuma teszt

Tacuma teszt

A Tacuma ugyancsak hálás téma, ilyen csúnya jószág talán nincs is más az autógyártók mai kínálatában. Pininfarináék eleinte biztosan egy könnyed, mégis komoly minivant (ez áll a forgalmiban is: Chevrolet Tacuma Minivan) akartak tervezni, eljutottak a lejtős orrtól a meredek hátfalig, aztán történt valami. Alkohol? Fű? Mindkettő? Nem tudni, de az eredmény egyszerre mulatságos és félelmetes. Oldalról nézve a nagyon mélyen húzódó, hátrafelé egyre meredekebben emelkedő övvonal és a tető ívének diszharmóniája viszi be az első mélyütést a szépérzéknek. Elöl és hátul más-más szögben találkozik a két görbe, és egyik szögre sem rímel sehol semmi. Különös a hátrafelé elvékonyodó dekorcsík is, a legkülönösebb meg az első, illetve a hátsó lámpa alól induló két domborítás; a hátsó ajtón futnak el egymás felett-alatt. Az aránytalan, orrnehéz formát olyan remek kiegészítőkkel sikerült még borzasztóbbá varázsolni, mint a ki tudja, hányadik ívben hátrahajlított tetőkorlát, az ötletszerűen szétdobált kilincsek és a hatalmas külső tükrök. Tesztautónk kapott egy Chevy-logós nyolcküllős alufelnit is, ami nem néz ki rosszul, de hát eső után köpönyeg.

Teszt: Daewoo Tacuma 1.6

Teszt: Daewoo Tacuma 1.6

Megpillantva a Daewoo Tacumát, nem a mutatós jelző fog először eszünkbe jutni. De nem szabad ez alapján elítélni az autót, mert sokkal több rejlik belül, mint azt elsőre gondolnánk. Az orrkiképzés nem sikerült a legszerencsésebbre, mivel abszolút nem látható az autó eleje. Egy egyterűhöz képest túl hosszú a motorház, ez mindenképpen megszokást igényel. A jócskán megdöntött szélvédő sem a panoráma kilátást szolgálja, viszont nagy térérzetet biztosít a bent ülőknek. A szolid kinézetet kicsit feldobja az első lökhárítóba épített ködfényszóró. Ami igazán sokat javíthatna a kinézeten, az egy szép, legalább 15 colos könnyűfém felni, habár nem biztos, hogy mindenki igényli az effajta extrát egy egyterűn. A leginkább kacsacsőrre emlékeztető motorház alatt 1,6 literes 105 lóerős benzinmotor bújik meg, ami kétségkívül az autó egyik erőssége. Meglepő könnyedséggel mozgatja már alacsony fordulattól a 13 mázsás járművet a 142 newtonméteres nyomatékkal rendelkező erőforrás. Nem illik a pörgetés igazán az autóhoz, de ha mégis ahhoz támad kedvünk, nem fogunk csalódni - kellemes gyorsulást csalhatunk ki a motorból. A viszonylag nagy, 1580 milliméteres magasság ellenére nagy sebességnél sem váli

Tuti menü